Relaxen op Ko Samet - Reisverslag uit Ko Samet, Thailand van Linde en Estelle LauHart - WaarBenJij.nu Relaxen op Ko Samet - Reisverslag uit Ko Samet, Thailand van Linde en Estelle LauHart - WaarBenJij.nu

Relaxen op Ko Samet

Blijf op de hoogte en volg Linde en Estelle

17 Januari 2015 | Thailand, Ko Samet

Zo daar zijn we weer. Wel echt in een hele andere omgeving. We zijn van gigantische drukte naar heerlijke rust gegaan.
Vanuit Bangkok vertrokken we met een grote bus naar de plek waar over konden stappen met een boot om naar Koh Samet te gaan. Op de boot leerde we een andere backpacker kennen waar we mee de boot uit stapten om vervolgens op zoek te gaan naar een leuk verblijf voor diezelfde nacht.
Het was best even lopen en met die zware rugtassen in de hitte langs een prachtige blauwe zee met wit zand moet ik zeggen dat dit geen pretje was. (behalve de blauwe zee en het witte zand dan :p)
We hebben de eerste nacht een verblijf gehad in een klein bungalowtje met alleen een bed en een klamboe. Want wauw wat een muggen! Wij vonden het best grappig om hier voor een nachtje te blijven. Het was een soort kampeergevoel, aangezien je uit je slaapplekje moest om naar de wc te gaan.
In de avond hebben we heerlijk op het strand gegeten. Tijdens het eten kwam er een klein groepje jongens om ons een vuurshow te geven. Behalve 1 stunt was niet heel erg spectaculair maar ach wel grappig om naar te kijken.
Deze zelfde avond hebben we nog bij een ander barretje met 3 andere Nederlanders die we op het eiland hebben leren kennen wat gedronken.

De volgende dag hebben we een scooter gehuurd met onze Ko Samet vriendjes om een beetje over het eiland te toeren. We zijn bij verschillende stranden geweest en hebben wat gesnorkeld.
Waren wel wat leuke visjes en mooie koralen te zien. Helaas was het water wat troebel waardoor we niet echt goed de kleuren konden zien.
Daarna hebben we nog wat gegeten en voor de 2e avond op rij hebben we een leuke avond gehad met veel spelletjes. (nee geen drank spelletjes)
deze avond was er een betere vuurshow te zien. Het publiek mocht zelf mee doen. Maar denk maar niet dat wij zo gek waren.
Volgende dag (17.01) hebben we de dag lekker samen doorgebracht op een heerlijk rustig strandje.
Door de wind is de temperatuur hier erg aangenaam trouwens

We blijven hier nog een paar daagjes hangen, waarschijnlijk tot maandag, om vervolgens weer lekker verder te reizen!

Groetjes!!!

• 17 Januari 2015 - 13:15

Roland:

Klinkt allemaal weer heerlijk.........

Groet, Roland

• 17 Januari 2015 - 14:09

Annemiek:

Wauw meisjes, lekker hoor.

• 17 Januari 2015 - 18:51

KC:

Wil met mijn bike langs die parelwitte stranden scheuren. Yessss

• 18 Januari 2015 - 12:51

Joep: